Wielu klientów po samodzielnym złożeniu wniosku o kredyt konsolidacyjny Santander Bank Polska otrzymuje negatywną decyzję kredytową. Może to wynikać na przykład z nieprawidłowo wypełnionego wniosku kredytowego czy ze zbyt niskiej zdaniem banku zdolności kredytowej. Zdolność kredytowa jest wyliczana między innymi na podstawie takich aspektów, jak wysokość dochodów, forma zatrudnienia czy ilość i wysokość obecnych zobowiązań.
Jeśli chcesz błyskawicznie podnieść swoją zdolność kredytową, aby zwiększyć szanse na uzyskanie kredytu, rozważ znalezienie współkredytobiorcy , który może podwyższyć zdolność kredytową i pozwolić na uzyskanie wysokiej kwoty kredytu konsolidacyjnego w Santander.
Santander Bank Polska bierze pod uwagę także historię kredytową w Biurze Informacji Kredytowej, w tym to, jak często składamy zapytania kredytowe w różnych bankach. Robienie tego zbyt często może negatywnie wpłynąć na nasz wizerunek w oczach banku. Często klienci robią tak dlatego, że nie wiedzą, gdzie mogą liczyć na najlepszą ofertę i pozytywną decyzję kredytową, więc składają wnioski wszędzie. Znacznie bardziej optymalną opcją jest zlecenie wyselekcjonowania jednego idealnego kredytu pośrednikowi kredytowemu.
Zamiast składać wnioski do wielu banków samodzielnie i obniżać swoją zdolność kredytową, zaufaj ekspertowi.
Inna stosunkowo często spotykana przyczyna negatywnego rozpatrzenia wniosku o kredyt to niepomyślna weryfikacja zawartych w nim informacji. Chodzi tutaj zarówno o takie proste pomyłki, jak literówka w numerze PESEL czy numerze dowodu osobistego, jak i celowe zawyżenie swoich dochodów czy obniżenie ilości posiadanych zobowiązań w stosunku do stanu realnego. Jest spora szansa, że Santander Bank Polska przy weryfikacji wniosku takie aspekty dostrzeże i z tego względu wniosek odrzuci.
Pamiętaj, aby przed wysłaniem wniosku o kredyt zweryfikować go pod względem zgodności z prawdą, a także poprawności.